Általános irodai adminisztrátor munka gyakorlattal Orosházán

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Orosháza
2017. 06. 21. 13:49
Jelentkezem

2-5 év gyakorlattal rendelkező irodai adminisztrátor munkatársat keresünk Orosházán.

Elvárt iskolai végzettség: szakközépiskola, gimnázium, szakmunkásképző.

• Elvárt szakképzettség:
-Irodai asszisztens
-Irodavezető
-Pénzügyi szak ügyintéző
-Számviteli ügyintéző (a szak megjelölésével).

• További elvárás: számítógép kezelői ismeretek, “B” kategóriás jogosítvány előnyt jelent.

Várható bruttó kereset (Ft / hó): 161 000 fölött.

Jelentkezni lehet önéletrajz küldésével a juhasz.sandor@bekes.gov.hu címen.

Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.